Yorkšírský teriér - Arisdar

Chovatelská stanice

Cid Arisdar

Zdravím,

sníh padá i v Praze, mám zase novou bundičku, musím se pochlubit :-). Do sněhu musím být dobře vybaven. Jsem fešák, co?

Sidánek

ta je krásná a teplá
já a sněhulák

Ahoj,

posílám naše vánoční foto, to jsem krásný kluk :-). A přeji Vám vše nejlepší v novém roce.

Pěkný den, Cid s rodinou

Moc a moc zdravím

stále chodím na výlety. Snad na jaře se také konečně podívám na rozhlednu Onen svět a zastavím se u Vás a pozdravím

Váš Sidánek

03.10.2015

Haf a líz...

dnes jsem byl zase na výletě. Z naší oblíbené Krásné vyhlídky jsme šplhali po skalách do Příhraz a zpět. Hopsa, hejsa po kamenech, to je něco....

Sidánek

P.S.: Minulý týden mi zapadla osina do ucha a tak hluboko, že mi museli dát narkózu, nechtěl jsem si to nechat vyndat, strašně jsem se bál.... a tak to bolelo...... Pana doktora jsem skoro pokousal. Ale už je to snad dobré a bubínek se nenarušil. Jen mi panička říkala, že pan doktor ji tahal přes půl hodiny a nešla ven, už se panička bála že mě budou operovat. A pak prý šetříci narkóza, jen uspání a nemohli mě vůbec vzbudit, dostal jsem injekci na probuzení a stejně jsem spal 3 hodiny, jak dřevo. Tak nevím, ale už jsem fit...:-).

16.9.2015

Haf, haf

a zase jsem byl na horách, v Jizerkách, bylo tam krásně, vyšplhal jsem se z Hejnice - Ferdinandov až na Hřebínek a zase dolů...16 km....uf....pak jsem spinkal, jak zabitý:-). Posílám pár fotek pro potěšení.

Haf, haf, haf,

posílám pár fotek z dovolené. Bylo horko, tak jsem zase jel raději do Krkonoš. Ale bylo horko i tam, skoro jsem nemohl chodit. Ve Špindlu, kde jsme byli ubytovaný bylo 31 st., na hřebenech 26 st. V Praze bylo ale 40 st. a tak jsem musel rychle pryč. Jinak se mi moc líbil výlet přes hřebeny Krkonoš do Polska ( Krkonoše z druhé strany ). Byl jsem ale moc a moc unavený a panička mě chvilku také nosila....vždyť jsem malý kluk. Jinak jsme nachodili asi 70 km, já půlku v tašce, jak říkám, jsem malý :-). Nyní jsem již doma a odpočívám. Je zrovna velká bouřka, dělá to buch, buch a toho se já strááááášně bojím, jsem ale schovaný na klíně u paničky.

16.8.2015 - jdu na tůru
už jsem na hřebenech hor
odpočinek

v Polsku
proč je takové horko ?
na klíně

už jsem unavený turista

Ahoj

Posílám pozdrav z krásného výletu.

Pac a líz. Cid

01.08.2015

Zdravím do Klučenic,

byl jsem zase na velkém výletě, bylo to super, protože v té velké výšce, min. 1400 m, kam jsem se vyšplhal bylo jen 28 st. Dole bych umřel:-). Posílám pár fotek a myslím na Vás.

Sidánek.

19.07.2015

Všechny moc zdravím

vrátil jsem se z dlouhého výletu. Cestoval jsem po horách. Posílám fotku z Kralického Sněžníku, kam jsem vystoupal po svých ( okruh 18 km ) z Polska. Nyní doma odpočívám a chystám se na další výstup na Groser Arber v Německu( 1456 m). Všechny moc zdravím, mám se dobře.

Cidánek s rodinou.

Zdravím,

jezdím stále na výlety a zavítal jsem i na blízká místa mého rodiště :-)....na hrad Vrškamýk.

Ahoj,

posílám pozdrav z Českého ráje, abyste o mě věděli. Chodím stále na výlety a nejraději běhám po skalách. Vyrostl ze mne velký turista. Jinak se vrhám na vše, co je k jídlu, proto jsem na vodítku, abych se třeba neotrávil prašivkama:-).

10.10.2014

Zdravím,

byl jsem zase na nejkrásnějším týdnu (tedy spíše nejteplejším) v Třeboni a okolí (Římov, Trhové Sviny, Sv. Vít, Žumberk, Trocnov a další). Ještě, že tam bylo plno rybníků a koupališť a pískoven, kde jsem se mohl koupat. Když vidím vodu, tak ji musím hned vyzkoušet. Posílám pár fotek a omlouvám se, někde jsem dost neupraven, strkám hlavu kam můžu a panička mě stále musí česat. Když všude je tak zajímavých věcí :-).

tak jsem oslavil 4. narozky. Dostal jsem plno dobrůtek, hračky a nějaké pipetky proti různým broukům, panička tomu říká klíšťata a blechy :-). Také jsem dostal baťoh, kam hupnu a budu se nosit. Jedeme totiž na velké hory, kde se chodí po lávkách, žebříkách a lanech a to bych podle paničky nezvládl, tak si mě dá do batohu na záda. No jen aby se se mnou někam nezřítila.... A také, když chodíme po horách a na cestách je rozteklý asfalt, tak po něm chodit také nemůžu. Jinak panička o mě říká, že jsem VELKÝ ŠÉF, dělám všude pořádek, venku i doma, každého napomínám a umím strašně dobře hlídat, až mi někdy přeskakuje hlas. Posílám pár fotek a všechny moc zdravím.

Váš CID

4. roky

Zdravím,

vánoce jsem přežil v pohodě. Jsem sice moc mlsný a stále hladový , ale panička hlídá, co spapám. Na vánoce jsem měl jen rybičku. Panička mi ji dala na talířek na stůl, že je to prý vyjímka, ale já jsem si ze stolu nevzal, jen jsem strašně kňučel a slintal. Jsem naučený, že ze stolu nesmím, nevzal jsem si nic, co když by to byla past a pak by se panička zlobila . Jsem až moc chytrý kluk :-). Když jsem dostal talířek na zem, tak jsem si dal, to teda bylo, rybičku mi panička přidala, ale bez strouhanky, to prý nemůžu. Ježíšek mi zase přinesl spousty dobrot a taky Santa Clause, toho prý můžu i roztrhat:-). Zatím moc zdravím do Arisdar a těším, se, co mi přinese Nový rok, snad vše dobré a Vám to přeji též.

Ahoj,

posílám pozdrav z Ještědu, byl to moc hezký výlet, mooooc se mi tam líbilo, bylo tam moc kamarádů a kamarádek..

V pondělí jdu na očkování, na vzteklinu, bojím, bojím, držte mi palce.

Ahoj,

posílám pozdrav z mé další rekreace v Jizerských horách. Chodil jsem a zase chodil, a když už jsem nemohl, tak jsem se nosil v tašce. Bylo totiž děsný vedro a místy byl po cestách asfalt rozteklý, tak jsem fakt raději hupnul do tašky.

Pac a líz Váš Cid :-)

Ahoj

konečně jsme se dočkali tepla, zase chodíme na výlety

3 roky a měsíc

MOJE VÁNOCE 2012

Tak jsem čekal na vánoce….. a nějak dlouho….Ježíšek mi půjčil na vyzkoušení zimní vestičku a tašku a zase dárečky odnesl. Slíbil ale, že je určitě zase přinese, to čekání bylo dlouhé. Konečně jsem se dočkal.

Já jsem krásný Sidánek a mám dlouhý copánek, na něm zlatou mašličku, jé….mám novou taštičku…….

a vestičku s beránkem… mluvící kačenku….a plno dobrot…..

Hezky jsem Vám to vysvětlil? Nejvíce jsem měl radost z kačenky, stále mi něco povídá, chtěl jsem tomu přijít na kloub, tak jsem se pustil do zkoumání, no nevím, jestli se to ještě kačence podobá, ale stále to mluví. Jinak jsem také dostal plno dobrot, dentálky na zoubky, Educ, to jsou dietní pamlsky bez tuku, jsou ale fakt moc dobrý, no a další dárky. Také jsem ochutnal rybičku. Jo a páníčkové říkají, že jsem největší dáreček já .

Váš CID

2 roky a 9 měs.

Krásné Vánoce

Yorkšírský teriér Cid Arisdar

Všechny moc pozdravuju, tak jsem zase dostal kalendář s dobrůtkama, ale musel jsem paničce slíbit , že se dnes večer budu koupat, ach, jo....

Cid

2 roky a 8 měs.

Zdravím,

dnes jsem byl v lese a chodil stále dokola, panička říkala, že sbíráme houby. Už jsem to pak pochopil. Ale už přestávají růst. Zdravíme z Prahy.

Cid a houby :-)))

2,5 roku

Ahoj,

musím Vám něco ukázat, panička mi dala zhotovit obojek se jménem a tel. číslem. Chtěla mi ho dát k Vánocům, ale nevydržela. Na sluníčku se hvězdičky móóóóc krásně třpyti.

Zdraví CID

2,5 roku

trasa pochodu
Hezký den,

včera jsem byl na turistickém pochodu "Za kozlem". Šel jsem jen 10 km, zvládnu i více, ale panička zakázala, bylo moc horko. Šli jsme krásnou krajinou, ale za to v cíli, to bylo "divných zvířátek", panička říkala, to je ale lidí. V cíli jsem dostal diplom a když jsme šli na oběd, tak jsem vyžebral i kousek libového masíčka. Doma jsem pak spal, jak zabitý. Přes léto budeme hodně chodit na výlety, to mě fakt baví.

Moc všechny zdravím a posílám velký líz. Cid

v cíli
diplom
na obědě s paničkou

2 roky a 3 měsíce
Zdravím,

Včera jsem byl v salonu Darling. Jen se trochu upravit, ne ostříhat, panička to zatím nechce. Moc se mi to nelíbilo, tak mi došla tpělivost a paní kadeřnici jsem kousnul. Panička se pak moc zlobila, tak jsem sa raději zklidnil. Ale z úpravy pak už nic moc nebylo. Teď musím doma cvičit, jsem na stole a šahají na mě cizí lidi. To si snad nenechám líbit...

Moc všechny zdravím.

Musím se Vám zase ukázat, panička mi ušila mikinu. Mám prý holku na krku...teda za krkem. Je to miss a je prý krásná. Nedala se vymazat. To budou zase říkat, jéééé, to je roztomilá holčička, tedy jako já, ach, jo, asi někoho kousnu.

Zdravím,

9.3.2012 jsem oslavil mé 2. narozeniny. Nechtěl jsem se česat, nechtěl jsem se fotit, už jsem jen chtěl rozbalit košíček plný dobrot, nemohl jsem se dočkat. Také na mě čekaly venku holky. Ještě mě čeká jedna věc, návštěva salónu, prý musím na úpravu mé hřívy, ale to snad až za měsíc.

Haf pro všechny. Cid

2 roky

Zdravím všechny,

byli jsme bruslit, teda já to jen zkoušel:-), nikdy jsem to neviděl a byl jsem z toho zděšený. Ti lidé divně chodili. Také mi mrzly ťapičky, tak panička nakázala jít rychle domů, abych se nenastydl. Ven chodíme jen na chvíli, tam je teď taková zima, i když mám teplý košíšek - svůj i ten koupený . Posílám pár fotek a velký líz... a že to umím.

rok a 11 měsíců

Haf, haf, haf...

Zdravím mé nové sourozence a moji maminku a přeji jim hodně zdraví. Vánoce jsem patřičně oslavil. Asi jsem byl moc a moc hodný, dostal jsem nejvíce dárečků. Kostkovaný červenočerný svetr, černý svetr s hokejistou, parádní ručník na tlamičku, celou sadu na ústní hygienu, brrrr, to není vůbec dobrý. Prý si musím čistit hezky zoubek po zoubku, aby mi nevypadaly a mohl jsem vás pokousat, ha,ha,ha. Jinak jsem dostal hračky a pamlsky a míček, kde jsou ukryty dobrůtky. Když si s ním hraji, tak ony vypadávají, zázrak... Chodili jsme také na procházky a na návštěvy. Šla mi ze všeho hlava kolem. Večer jsem byl rád, že se můžu zachumlat do pelíšku.

Pac a PF 2012 všem zasílá Cid.

rok a 9 měsíců

Světový den zvířat (4.10.) jsem řádně oslavil. Panička mi vlastnoručně vyrobila nový svetr, prý už bude zase zima. Pac. Cid

1,5 roku

Ahoj,

posílám pozdrav. Je to již rok, co jsem odcestoval do nové rodiny. Za ten rok se ze mne stal pěkný chlapík. Nebudu Vám ani vyprávět, co všechno jsem zažil a co jsem se naučil. To by bylo dlouhé vyprávění. Můžu jen říci, že jsem na vše koukal, jak blázen. Dnes už si se vším poradím. Jezdím autem, v tramvaji, autobusem, metrem na jezdících schodech, i lanovkou. Chodím hodně na výlety, do lesa, na hory, k vodě, poznal jsem i plno jiných zvířátek, byl jsem několikrát v ZOO. Ti malí se mi moc líbili, ale ten obr, panička říkala – slon - toho jsem raději nechtěl ani vidět, raději sem se na něho nekoukal. Vždycky, když se mi něco nelíbí, tak brblám (štěkám), a panička mi vždycky říká, „Tak se tam nedívej!“ A fakt to pomáhá!!! Domov bych nevyměnil ani za nic, páníčkové mně děsně zbožňují a mám tu plno hraček a venku bezva kamarády, teda hlavně ty slečny ...

Levá, pravá, přední, zadní pac pro Vás. Cid

17 měsíců

Zdravím z mé 2. dovolené. Cid

16 měsíců

Moje první dovolená.

Byla na horách. Najednou jsme zase bydleli jinde. Byl tam pokoj, ložnice, malá kuchyňka a příslušenství. První den jsem si musel všechno prohlédnout i okolí, byla tam spousta nových věcí. Druhý den jsme se vydali na výlet. Šli jsme dost dlouho, než jsme dorazili k takové věci, co jezdila ve vzduchu, to jsem ještě neviděl. Páníčkové říkali, že to je lanovka - jednosedačková a že s ní pojedeme na velký kopec. Páníček seděl před námi a já s paničkou na další sedačce. Koukal jsem, jak blázen, páníčka jsme stále nemohli dohonit. Byl jsem rád, že jsme všichni v pořádku přistáli :-) na tom velkém kopci. Panička říkala, že příště to bude lepší. A také, že bylo. Lanovka byla velká, jel s námi i páníček. To už jsem se tolik nebál a díval jsem se do kraje. Bylo to zajímavé. Lidé mluvili nějak jinak, vůbec jsem jim nerozuměl. Dovolená utíkala a já poznával stále nové věci – a těch bylo…..Také se mi třeba líbila ta barevná zvířátka na louce. Když jsem se na ně chtěl podívat z blízka, tak utíkala pryč, teda ulétla, jak říkala panička, byli to prý motýli. Na moji první dovolenou budu dlouho vzpomínat, zase jsem o něco chytřejší, i když páníčkové mě pochválili a říkali, že se ze mně stává velký turista. Ještě prý pojedeme na jiné hory, už brzy, moc se těším.

Haf a všem velký líz. Cid

16 měsíců

Jedeme na výlet na Bezděz.

14 měsíců

Zdravím!

Tak jsem se díval na nové stránky. To mám ale příbuzných a samý krasavce. A ta moje maminka, ta je…asi sem po ní ?. Jinak u nás nic nového. Jezdíme často na výlety. Už se těším na dovolené, budeme jezdit na hory. Panička mi říkala, že budu velký turista. Všechny moc zdraví a posílá opravdovou pusu.

Cid (prý líbám jako bůh, haf)

13 měsíců

12 měsíců
Zdravím!

Tak jsem oslavil mé 1. narozeniny. To bylo ... Dostal jsem plno dárečků. V předstihu jsem dostal ještě teplou mikinku adidas. Je super příjemná na tělo, když ji viděl soused – kamarád Bobek – havanský bišonek, tak ji chtěl také. Jinak jsem dostal cestovní láhev, to prý až budeme jezdit na výlety a na dovči, je to i s miskou, prý je to šikovná věc. Pak ještě ty kosmetický blbosti, šampon a tak, to mi moc nebere. Ale pak jsem dostal mlsku, teda mě to moc chutná. Jsou to dentální kostičky na zoubky, mají je u veterináře a fakt čistí, navíc jsou bez všech možných přísad a jsou fakt dobrý. Když jsme byli nechat vytrhnout ten zoubek, co mi zůstal, tak pan doktor nás pochválil, jaké máme bílé zoubky, no a to je z těch kostiček. A také mi pak voní z tlaminky. Panička říká, že se pak může se mnou klidně líbat.?.S páníčkem se líbám stále, i bez kostiček. Jo a také pískací hračky, to je veselo, s úspěchem je likviduji. Jinak se už všichni moc těšíme na jaro, to budeme venku dlouho běhat ... za holkama ... :), teda hlavně já. Posílám pár fotek. Co dělá moje maminka, nebudete někdy v Praze na výstavě, přišel bych se podívat.

Pac a velký líz. Cid

P.S.: Musím se pochlubit, cvičíme základní poslušnost a již umím např. přecházet silnici, sednout, lehnout, někdy čekat – když se mi chce – chůzi u nohy zatím moc neumím, protože je kolem plno kamarádů a ty by mohli utéct ... ale určitě za čas budu umět vše, jsem šikovný kluk, říká panička.

Hezké svátky,

nechci se moc chlubit, ale to musíte vidět :) papal jsem rybičku, bez strouhanky (jen málo) a zase jsem dostal nějaký obleček, tedy mimo jiné.

Cid

9 měsíců

8 měsíců
Zdravím všechny!

Tak zase píšu pár řádků. Panička říkala, že to bílý a studený je sníh. Venku je zima, já mám ale bundičku a strašně se mi líbí dovádět ve sněhu. Jen panička se bojí, abych nenastydl a žene rychle domů. Problém jen nastal, když napadlo tolik sněhu a já zapadl až po uši, tak se mi špatně čůralo a kakalo. Ale jsem dost chytrý, vyhledal jsem si ušlapaný místečko a bylo... (doufám, že to panička na ukázku neposlala – ostuda). Jinak se prý blíží nějaké vánoce nebo, co. Nevím, co to je , ale prý dostanu nějaké dárečky, asi dobroty, tak jsem zvědavý. Jo a můžu spinkat s našima v posteli. Tam je teploučko... a jsem nejraději, když je mám pohromadě.

Pac a haf Cid

7 měsíců
Ahoj,

Píši skoro po měsíci z nového domova. Jak jsem již psal, jsem moc chytrý a učenlivý. Pomalu se seznamuji se vším, co je kolem. Již jsem jel v autě, v tramvaji, v autobuse, v metru. Koukám, jak blázen, ale jen když je to poprvé, pak už to zvládám levou zadní (nebo pravou)? Jezdím také autem na výlety, když je výlet dlouhý, tak hupnu rád do tašky. Minulý týden bylo krásně, byli jsme i na houbách, jé my toho našli. Jen jsem bohužel neochutnal, mám stále pořád stejnou stravu, ách jo. Panička mi nic jiného nedovolí, protože jsem začal zlobit s jídlem. Ale mám takové výkyvy, někdy bych je doma sežral i s chlupama. Jinak jsem měl jet na prodloužený víkend do Harrachova. Ale vzhledem k počasí jsem zalezlý doma, prší a prší a vůbec se mi nechce ven. Jdu rychle domů a panička mi umyje podběhy a fénuje, to nemám moc rád, ale musím, abych nenastydl. Jinak jsme byli kupovat oblečky, svetr na zimu a kombinézu, bohužel teď by se hodila pláštěnka. Panička říkala, že pro tu musíme ihned v pondělí, to mokro je děsné, vůbec se mi to nelíbí. Již jsem se také koupal (mám ty doporučené šampony a balzámy - ty voní)... a denně se češu. Jo a také umím – skoro – přecházet silnici (na vodítku, samozřejmě). Před přechodem si sednu, a až panička dá pokyn, rychle běžím na druhou stranu. Panička je vždy, když se něco nového naučím, štěstím bez sebe, tak to dělám rád. Jinak mám také moc obětavého páníčka, chodí se mnou v noci ven, protože, jak jsem již psal, doma se to nedělá a já zase ještě tak dlouho nevydržím, tak max. 5 hodin a to už pak čůrám, jak protržený, cha, cha, cha….Jinak se seznamuji stále s novými kamarády z okolí, jen nesmím s velkými, aby mne nezašlápli. Řekl bych, že jsem se slušně zabydlel a začínám i zkoušet různé fígle, ale doma mi na to neskočí. :)

Zase někdy napíši. Pac a pusu všem. Cid, Sid, Sidánek, Sidík, Šikulka, Uličník...

P.S.: FOTO: Mašličky ven nenosím, to jsme jen zkoušeli doma, jestli budu snášet gumičku, nebo sponku, skoro nevidím a panička mne nechce nechat na zimu ostříhat, co můžu nosit jako kluk? Tento obleček je také souseda, na zkoušku, já mám už doma hezčí s kapuckou…

6 měsíců
Ahoj,

Musím se Vám také ozvat. Nejdříve, jak se jmenuji. Píšou, že Cid, ale říkají mi Side a já na to slyším. Cestu domů jsem zvládl na jedničku, moc mě chválili. První den jsem se musel pořádně seznámit se vším, co je doma. Mám dva nové pelíšky, můžu si vybrat, ve kterém chci spát. Jinak mám plno nových hraček. Myslím, že jsem se doma hned usadil, to mi fakt nedělalo potíže. Mám ale asi jiný režim, na který si zvykám a prý velmi rychle, jsem chytrý kluk. Páníčkové mne stále chválí. Chodím často ven, abych prý nečůral a nekakal na plenu, prý je to už ostuda. Někdy se mi i daří, ale jsem tu krátce, tak to jde pozvolna. Jinak dobrá zpráva, zub je venku, nemusím jít k doktorovi. Ale 10.9. jdu se představit panu doktorovi na odčervení. Jdu do veterinární nemocnice Praha 10 – Zahradní město. Panička říkala, že jsou tam vyhlášení dobří doktoři a že budu chodit tam (se vším, co mi v životě potká). Jinak bydlím v Praze 4 – Spořilov . Blízko mám velký Krčský a Kunratický les a na druhé straně lesopark a přehradu Hostivař. Blízko domu máme Hamerský rybník a třešňovku, kam chodí moc kamarádů. Už jsem se s některými i seznámil. Naši moc zatím nechtějí, abych se kamarádil hned se všemi, abych si postupně vytvořil imunitu, protože je tu dost pejsku třeba i nemocných. Jinak posílám poslední fotografie, jsem stále takový fešák. Cizí lidi mě stále otravují, vrhají se na mě, jak prý jsem hezký. To je zatím tak všechno, jdu zkoumat další věci, moc mi všechno zajímá.